onsdag 31 december 2008

Gott nytt år!

Årets sista dag... Mycket har hänt under året och jag väljer att ta de positiva minnena med mig in i 2009, nedan kommer ett axplock.

Jag önskar Er alla en underbar nyårsafton!
Kramar, Malin













Stormig promenad i Vejbystrand, här tillbringade jag somrarna som liten














Resan till Thailand, här bodde vi under vår vecka i Khao Lak














1 237 trappsteg senare i stekande sol... Värt varenda steg när man väl var uppe! "Tiger Cave" utanför Krabi.











Från dagen då vi hyrde en egen speedboat och tog oss runt PhiPhi!














Snorkelutflykt runt Similan Islands. Första gången jag snorklade och jäklar vad arg jag var innan jag fick in den rätta knycken!















Vi hamnade på små öar som man inte tror finns på riktigt!












Prinsessan M på sommarlov...














Goda vänners underbara sommarbröllop...














Sol varje dag under veckan i Visby!














Tofta strand...

O
o
o
o
o
o
o
o
o
o
o
På höstpromenad i eklandskapet som ligger runt knuten.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Gott nytt år gumman! Brukar drömma mig tillbaks till thailandet när det känns lite grått o kallt här hemma ;) kram, Erika

Jes/Vita villa vila sa...

Hej vännen!

Vilka superfina bilder Malin! Härliga minnen förstår jag!

Hoppas du & J hade en jättefin nyårsafton!

C U

Kram Jes ♥

mamamekko sa...

Ser ut att ha varit ett härligt år! Supermysig blogg du har.
kram och god fortsättning

Anonym sa...

Kikar in och lämnar ett spår efter mig *vink*. Vilka fina bilder du tar. Härliga kort från Thailand, där jag oxå har varit innan vi fick barn. Hoppas att vi kommer dit igen....

Anonym sa...

Kära Malin,
vilka vackra och positiva bilder du tagit!
Det låter som en mycket god idé att ta med sig det positiva in i kommande år!!
Kramar från Rebecca

Anonym sa...

Kikade runt, jätte trevligt.

Tant Grön sa...

Sol varje dag under veckan i Visby - helt underbar bild!