onsdag 17 december 2008

Ett litet svart med röda snören

Nu har vi passerat 3:e advent och det är bara en vecka kvar till julafton! Även om vi har några julklappsinköp kvar och kanske ett och annat julbak så tycker jag att läget är under kontroll. Snart ska jag traska bort till brevlådan med årets julkort. I senaste laget om de garanterat ska hinna fram innan jul, men bättre sent än aldrig...

Ha en fortsatt bra vecka och kom ihåg att ta det lugnt i julstressen!
o
Kramar Malin


















3 kommentarer:

Husbysjutolfts sa...

Vilka fina julkort.
Jag har inte skickat några alls...så dålig har jag varit i år..har ryslig mycket annat att tänka på.

Det kan du se på min sida.

Där har jag oxå en tävling just nu.
Spring dit om du har nån kvar du inte köpt julklapp till..eller en till dig själv kanske.

Jes/Vita villa vila sa...

Hej vännen,

Vilka underbara julkort du har gjort!!

Ta hand om dig & ha en mysig helg!

Kram Jes ♥

Jes/Vita villa vila sa...

Hej raraste Malin,

Önskar dig & J en jättefin jul!

Kram Jes ♥