måndag 12 januari 2009

Nya tag

Alla julsaker är sedan någon dryg vecka tillbaka förpassade till kartongen märkt "jul" i källaren. Det enda som vittnar om att julen dragit förbi (förutom alla fina julklappar förstås) är valnötterna som nu är tillräckligt få för att rymmas i min lilla Marimekkoskål från Ittala. Nu börjar vi om på nytt, 2009 års kalender ska fyllas och det nya sunda livet utan knäck och lussekatter börjar! Jag gillar på något sätt att börja om på ny kula, ut med det gamla och in med det nya; nytt år och nya möjligheter!


















O
Under julen har jag passerat 3 000 besökare och ni må tro vad glad jag blir för alla små kommentarer från kända och okända besökare! Mitt nyårslöfte blir att uppdatera liiite oftare samt att själv bli bättre på att lämna ett spår efter mig när jag surfar runt! Kram, Malin

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ser fram emot nya inlägg här!
Håller helt med om nystart-känslan du beskrev. Känner likadant.
Kram
P.S Fin skål! ;-)

Camillas nya hem sa...

Låter bra! Jag önskar att nytt år förde med sig ny energi bara... Men energin kommer nog med våren, hoppas jag! :)