söndag 7 december 2008

2:a advent


A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
2:a advent och vi är nyss hemkomna efter en mysig helg i Stockholm! När vi åkte upp i fredags var jag bara tvungen att stanna till på Fabriksbutiken i Nyköping och hade inga svårigheter alls att fylla en korg med julklappar till mig själv. Bland annat fick några Kivi ljuslyktor från Iittala följa med mig hem för att pryda bordet i vardagsrummet!
A
Snart måste jag nog börja tänka på julklappar till andra än mig själv... Under tiden blir det glögg och lussebullar i soffan!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vad mysigt och fint det ser ut! Är bilden tagen hemma hos er? Kan liksom inte riktigt känna igen vart? Tack för en mysig helg vännen, ledsen att jag inte kunde hänga med er på söndagen...Men ser fram emot att ses snart igen! puss å kram så länge

Anonym sa...

SÅ fin bild!!
kramizar Rebecca

Anonym sa...

Ser riktigt riktigt mysigt ut hos dig. Fabriksbutiker brukar vara riktigt farliga att gå in i, som du säger.. korgen blir snabbt full!