torsdag 4 december 2008

Skumtomtar & pepparkakor

Såhär i adventstider är det plötsligt helt okej att småäta och ta en liten fika både nu och då. Åtminstone intalar jag mig det :-) Därför känns det bra att ha pepparkakor och skumtomtar nära till hands på köksbänken i mina nya fina burkar designade av Karin Mannerstål!

Ikväll har jag haft två supergulliga tjejer på besök och det har druckits glögg och ätits risgrynsgröt, så även om snön som kom försvann lika fort så har jag ändå lite julkänsla! Helgen kommer vi att tillbringa i Stockholm så jag passar på att önska er alla en riktigt skön helg!

*Många kramar, Malin*




































2 kommentarer:

Camillas nya hem sa...

Det låter supermysigt... :) Och visst småäts det mer. Uhu....

Har en liten utmaning till duig på min sida, om du har ork och lust och så. :)

Anonym sa...

burkarna är verkligen fina...