söndag 2 november 2008

Innan julen kommer hösten

Men det verkar de stora varuhusen ha glömt bort! Både Ikea, Åhléns och Nordik har börjat med julsaker och helt glömt bort både höst och halloween. Jag letade efter orange manschetter till mina changeljusstakar från Cult men allt som finns att tillgå är jul, jul och åter jul! Nämnde detta för en god vän och dagen efter låg det ett litet paket i brevlådan; orange manschetter! I Finspång där hon bor har de minsann förstått att vi inte vill köpa julsaker i slutet av oktober. Stort tack R!



























Jag har även pyntat på balkongen med en höstig krans, gjord efter mina önskemål av en supergo tjej! Bor man på bottenvåningen får man ta att folk kikar lite extra och då vill man ju att det ska vara fint!
























A
A
Jag önskar alla en fortsatt skön söndag och en underbar vecka!
A
*Kramar Malin*

5 kommentarer:

Josefin Brorhed sa...

Vilken snäll vän du har! :)
Ja, visst är det tråkigt att det inte får vara höst innan julen kommer. Men i år kan man ju nästan säga att IKEA har slagit ihop halloween med jul. Jag var nämligen på IKEA igår och på julavdelningen fanns det både orange, svart, rött och grönt.

Kram Josefin

Anonym sa...

Det gjorde jag med glädje gumman!!
Vad fint de blev=)
Puss o kram Rebecca

Anonym sa...

Så himla fint det blev med höstiga färger, alltid lika roligt att gå in på din blogg, så många fina bilder...Förstod att det var en mindre rolig söndag för dig...tänker på dig! kram lina

Jes/Vita villa vila sa...

Hej vännen,

Å jag har missat flera härliga inlägg ser jag! Duktig du är Malin - det här med blogg & du passar perfekt!!! :)

Kraaam!
Jes ♥

Anonym sa...

fint du har de där hemma =) här blir de kallare o kallare o de känns mer som vinter än som höst..
kastanjekransen blev ja nästan lite betuttad i, hur är den gjord?
puss o klem