lördag 15 november 2008

Otippat fynd









































a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
a
Jag har länge sneglat på denna tidningskorg som finns hos Mio men har inte riktigt kommit till skott... Någon tipsade häromveckan om att man kunde hitta en liknande på Rusta (av alla ställen!) för en bråkdel av priset och då fick jag helt plötsligt fart under galoscherna! Mitt fynd passar utmärkt i "läshörnan" och den matchar även vår nya skrivbordsstol som jag tänke visa när projekt"skrivbordshörna" är avslutat!

Ha en fortsatt trevlig helg!
Kramar Malin

2 kommentarer:

MITT VITA HUS sa...

Vilket fynd:) En mammas dag helena tipsade pricis om fina muggar så jag blev med sugen på att åka till rusta en sväng:)

Lindholms är bara för underbart, köpte med tre pappelina handdukar där en fick gå til tävling i bloggen, du kasnke missade den??
Ha en fint helg slut..
kRam M

Nettan sa...

Rusta kan verkligen överaska ibland, gäller att hålla ögonen öppna! Superfin tidningskorg!!
Kram Nettan