fredag 21 november 2008

Keep calm






















Drygt en vecka kvar till 1:a advent och jag ser fram emot att få plocka fram adventsstjärnorna och börja julstöka! De som känner mig kliar sig nog i huvudet; Grinchen har fått fnatt? Nej, inte riktigt. Jag älskar december och advent men när det hela urartar i en lång lista med måsten och köphets så vill jag inte vara med längre... Då passar min nya tavla från petrified in pink bra;
Keep calm and Carry on!


Önskar er alla en underbar helg!
*Kramar Malin*

3 kommentarer:

Camillas nya hem sa...

Håller med dig fullt ut! Förra julen som firades hemma hos oss var mysig och så men all stress innan, magsår AB! Det gäller att plocka russinen ur kakan, så att säga, så att man får njuta av julen som ju är en jättefin högtid!

Camillas nya hem sa...

Jag är lite dålig på att uppdatera min länkar men jag har lagt till dig där nu, gillar verkligen din blogg!

Jes/Vita villa vila sa...

Hej vännen,

Superfin tavla - jätteläcker verkligen!
Ser att jag missat flera av dina fina inlägg Malin... Ska genast läsa & njuta ikapp :)

Kram!
Jes ♥