onsdag 29 oktober 2008

Nytt i vardagsrummet

Vardagsrummet har fått en ny accentfärg; (trumvirvel...) GRÖNT!
A
Det röda har hängt med sedan vi flyttade in för drygt ett år sedan men nu kände jag att det var dags för något nytt. Kuddar har inhandlats på Hemtex, ljuslyktor från Åhléns och Village och när jag sprang över torget snubblade jag över tulpaner! Det hör kanske inte direkt hösten till men jag kunde inte låta bli, tihi! Desto mer höstkänsla har jag (med hjälp av några kära vänner) trollat fram på andra håll här hemma, men mer om det en annan dag :-)
A
Stora kramar, Malin
A
A






















A

A










































4 kommentarer:

Anonym sa...

åå så fint! gillar den gröna färgen...

kramis!

Anonym sa...

Åh, vad härligt med tulpaner!!! Såhär års liksom=)
kram Rebecca

Anonym sa...

Jaa vad fint!!
Spännande att se någon dag!

Kram Anne-Li

Josefin Brorhed sa...

vilken mysig bild med ljuslyktan :)