tisdag 21 oktober 2008

Den bästa presenten

Ja, det tycker sambon om sin Nespressomaskin som han fick av mig i födelsedagspresent. Den är enkel att använda och gör perfekt espresso på bara några ögonblick! Nu har vi dessutom köpt till en Aeroccino som skummar och värmer mjölken och vips så har man en supergod latte, perfekt till sköna höstkvällar i soffan eller när man får "oväntat besök".

*Många kramar, Malin*
A








A


A









A

A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
PS! Oväntat besök har jag även fått här i bloggen, det är så himla kul att så många har hittat hit och jag vet ju varifrån många av er kommer; TACK SÖTA RARA JES!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Gillar den där maskinen jag med, men Micke bara avgudar den! Hm... Undrar om det kommer flytta in en sån här nån gång... Har jag sagt att vi boakt resan nu?? :-D

Jes/Vita villa vila sa...

Hej rara söta Malin :)

Så härligt med en god latte på kvällskvisten - fina bilder!

Du & nya kameran kommer bra överens ser jag! Bättre än Blogger i natt kanske? ;)

Kram Jes ♥

Jes/Vita villa vila sa...

Bara jag som kikar in :) M lägger A nu & snart är det SATC-dax hi hi!

Ha den bästa av helger Malin!

Kram Jes ♥

Husbysjutolfts sa...

Den espresso maskinen såg behändig ut. vad kostade den? det är så gott med latte kanske skulle man slå till och köpa en sån i julklapp till sambon. Eller inflyttningspresent till mig själv.;-)
Ja du har rätt jag hittade hit tack vare jes..

Tanjis sa...

Hej!
Jag ville kika på stegen och hittade hit..
Nu blev jag ju sugen på kaffe och jag som inte ens dricker kaffe!

Tack för att jag fick kika in.

Mvh Tanjis