söndag 8 februari 2009

Stanna upp en stund

O





















Jag gillar söndagar! Då är det liksom okej att bara ta det lugnt och ladda inför veckan som kommer. Lite tulpaner som flaggar för våren, uppfluffade kuddar i soffan, en bra tidning och kanske en latte? Ja, så får det nog bli eller vad säger ni?
O
O
Detta är inlägg nummer 40 på "Fyra väggar gör inget hem" och statistikräknaren tickar på mot 4 000 unika besökare, fantastiskt kul! Jag älskar att logga in och upptäcka en ny kommentar eller två och tackar ödmjukast för detta!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Då kommer det såklart ett litet fotspår i din blogg från mig! Just nu är maken o sonen på en liten promenad o jag har lite lyxig egentid. Då blir det en god tidning , en kopp té o ett korsord i soffan!!
Kram Rebecca

Anonym sa...

Å Malin, det låter helt underbart skönt ju!
Har själv gått en promenad och medan en febrig Matilda sov på soffan låg jag en stund med min bok... Avslappnande och skönt.
Kram Linda

Cilla sa...

Ååå vad mysigt det lät.. Själv har min söndag varit lite hetsigare :0)
Kika gärna in till mig!!
Kramen Cilla

Anonym sa...

Låter underbart skönt tjejen... med liten egen-tid! hihi. Verkar som våra grabbar roat sig som de bara kan göra-kul! Haft en urmysig helg på skidor, det måste man göra oftare! Längd e riktigt kul har jag kommit fram till. Sköt om dig så länge å ha en bra vecka, Kram kram

Anonym sa...

Håller med dig helt.. Precis så har jag haft det idag! :o)

Camillas nya hem sa...

Låter som en alldeles underbar söndag, precis så ska det vara! :)

Essay_writer sa...

lovely