lördag 14 februari 2009

Happy Valentine!

O
14 februari, Alla Hjärtans Dag ♥

Jag och min underbara sambo firar denna kärleksdag i sängen... J med 39 graders feber och jag är den gulliga flickvännen som tar hand om sjuklingen! Romantiskt va? Restaurangbesök och kärleksförklaringar tar vi en annan dag, gärna lite mer spontant!

Tidigare idag var jag hos min kära familj och delade ut hemmagjorda små presenter innehållande sötsaker och av min yngsta syster fick jag den största och finaste rosen hon kunde hitta, sött va? O
O
En fortsatt trevlig helg önskar jag Er!

Kramar, Syster Malin
O

7 kommentarer:

Anonym sa...

Du får hälsa J att krya på sig. kram,Erika

Anonym sa...

kärlek!
/sis utan gottepåse

Jes/Vita villa vila sa...

Hej vännen,

Varma krya-på-dig-kramar kommer här!

Ta hand om dig så hoppas jag att vi ses snart!

Kram Jes ♥

gaggan sa...

Hej Malin!

Jag såg att du hade kommenterat min reseblogg. Jag såg inte detta förrän idag faktiskt. Har en annan blogg jag skriver i annars och var bara inne och drömde mig tillbaka idag. Kul att vi bott på precis samma hotell! När får man åka tillbaka??? :-)

A home far away sa...

Det bästa är väl ändå att få tillbringa dagen med din älskade oavsett tillstånd:)

Kram Gunilla i Singapore

Jes/Vita villa vila sa...

Hej M,

Ville bara titta in & säga puss & kram :)

Jes ♥

Essay_writer sa...

I hope you are alright now..