tisdag 30 september 2008

Vatten, stan är full av vatten...

Innan vi satte oss i bilen hem i söndags tog vi en promenad på Lilla Essingen i det härliga höstvädret. Tänk vad härligt det vore att bo så nära vattnet, det är något alldeles speciellt med att ha vatten nära inpå!













Självklart fick kameran följa med på promenaden, men oj vad sugen jag är på en digital systemkamera :-) Jag har testat och och frågat och funderat så det är nog inte långt kvar innan Mr Nikon får följa med mig hem! Kan dock inte avgöra om det för mig är värt att lägga de där extra kronorna det skiljer mellan en D40 och en D60? Hmm... Jag får sova på saken!

Ha det gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka härliga höstbilder! Så fint med solen och vattnet och alla fina färger på träden!
Jag är inte rätt person att råda dig ang kamera modell...
Kram!